Ogólne zasady i warunki

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych na stronie internetowej: Firma Berghofftoys zastrzega sobie prawo do zmiany lub modyfikacji niniejszych ogólnych warunków sprzedaży w dowolnym momencie. W przypadku zmiany jakiegokolwiek zamówienia, obowiązują ogólne warunki sprzedaży z dnia złożenia zamówienia.

1. NASZA OFERTA
1.1 Wszystkie oferty produktów, usług i sposobów dostawy w cenach podanych w euro są ważne na terenie kontynentu w granicach dostępnych zapasów.
1.2 Sprzedawane przez nas przedmioty są opisywane i prezentowane Państwu z najwyższą starannością. Jeśli mimo to wystąpiły błędy, nie możemy ponosić za nie odpowiedzialności.
1.3 Zdjęcia produktów są podane w celach poglądowych i mogą się różnić od rzeczywistego produktu.

2. ZAMÓWIEŃ, WALIDACJI ZAMÓWIEŃ I PODPISU ELEKTRONICZNEGO
2.1 Każde potwierdzenie zamówienia stanowi nieodwołalną akceptację, która może być kwestionowana jedynie w granicach określonych w niniejszych ogólnych warunkach sprzedaży.
2.2 Każde potwierdzenie zamówienia powoduje automatycznie akceptację ogólnych warunków sprzedaży. Jest to podpis elektroniczny. Taki podpis elektroniczny ma wartość między stronami w taki sam sposób jak podpis odręczny.
2.3 Zamówienie można złożyć po zalogowaniu się lub jako gość.
2.4 Wkrótce po dokonaniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Mamy jednak prawo do rozwiązania umowy, jeśli produkty nie są dostępne, mają niewłaściwą cenę lub nie wpłynęła kwota.
2.5 Dokładność rozliczeń i danych konta:
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji każdego zamówienia złożonego u nas przez użytkownika. Możemy, według naszego uznania, ograniczyć lub anulować ilości zakupione na osobę, na gospodarstwo domowe lub na zamówienie. Ograniczenia te mogą obejmować zamówienia złożone za pośrednictwem lub w ramach tego samego konta klienta, tej samej karty kredytowej i/lub zamówień wykorzystujących ten sam adres rozliczeniowy i/lub wysyłkowy. W przypadku zmiany lub anulowania zamówienia, możemy podjąć próbę powiadomienia użytkownika poprzez kontakt z adresem e-mail i/lub adresem rozliczeniowym/numerem telefonu podanym w momencie składania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia lub zakazania zamówień, które wydają się być składane przez odsprzedawców, sprzedawców detalicznych lub dystrybutorów według naszego uznania. Użytkownik zobowiązuje się do podania aktualnych, kompletnych i dokładnych informacji o zakupie i koncie dla wszystkich zakupów w naszym sklepie. Zgadzasz się aktualizować swoje konto i inne informacje, w tym adres e-mail i numery kart kredytowych oraz daty ważności, tak szybko jak to możliwe, abyśmy mogli zrealizować transakcje i skontaktować się z Tobą w razie potrzeby .

3. PŁATNOŚĆ, STATUS PŁATNOŚCI, ZABEZPIECZENIE I ZWROTY
3.1 Płatność za towary i dostawę może być dokonana za pomocą różnych metod płatności wskazanych na stronie internetowej dostawcy podczas składania zamówienia. Umowa o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym. Płatność musi być dokonana przed datą dostawy, a termin płatności musi być podstawowym warunkiem tej umowy, naruszenie lub ile zwolenników upoważnia posiadacza do natychmiastowego rozwiązania umowy.
3.2 Berghofftoys zastrzega sobie prawo do odmowy dostawy lub realizacji zamówienia konsumenta, który nie zapłacił całości lub części poprzedniego zamówienia lub z którym toczy się spór o zapłatę. administracyjny.
3.3 Korzystamy z Multisafepay jako naszego dostawcy płatności. Dane Twojej karty kredytowej są szyfrowane za pomocą protokołu Secure Socket Layer (SSL) i nigdy nie przechodzą przez sieć niezaszyfrowane. Nie mamy dostępu do tych danych kontaktowych.
3.4 Wszystkie zwroty dokonywane są bezpośrednio na podstawie przeprowadzonej transakcji, chyba że zaznaczono inaczej. Zwrot pieniędzy potrwa kilka dni roboczych zanim go otrzymasz, zależy to od kilku czynników.

4. CENY I PROMOCJE
4.1 Ceny są podane w euro i uwzględniają obowiązujący podatek VAT.
4.2 Cena produktów i usług (bez kosztów dostawy) to cena wskazana na odpowiedniej karcie produktu, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej.

4.3 Zmiany w usługach i cenach:
Ceny naszych produktów mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub zaprzestania świadczenia Usługi (lub jakiejkolwiek jej części lub treści) w dowolnym momencie bez powiadomienia. Nie będziemy ponosić odpowiedzialności wobec użytkownika ani żadnej osoby trzeciej za jakiekolwiek modyfikacje, zmiany cen, zawieszenie lub zakończenie świadczenia Usługi. Daty zwrotu przedmiotów na pre-order są datą szacunkową i są przeznaczone jako przewodnik, kiedy spodziewamy się, że przedmiot będzie z powrotem w magazynie, nie jest to data dostawy (przedmioty mogą być dostarczone przed i po wskazanej dacie) i mogą być używane bez wcześniejszej zmiany.

W przypadku sprzętu do zabawy w ogrodzie nie zalecamy rozpoczynania prac ziemnych, które mogą być wymagane przed otrzymaniem przedmiotu i możemy odnieść się do własnych instrukcji producenta, magazynujemy wiele różnych produktów w ramach różnych linii produktowych, wszystkie z różnymi wymaganiami i jako takie instrukcje dla każdego z nich będą inne, a nasz zespół obsługi klienta może jedynie udzielić ogólnej porady na temat zakresu. Ponadto przedmioty są od czasu do czasu aktualizowane przez producenta i chociaż staramy się, aby nasza strona internetowa była jak najbardziej aktualna, może się zdarzyć, że informacje na stronie internetowej będą się nieznacznie różnić od tych zawartych w instrukcjach użytkownika. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne koszty poniesione przez Ciebie w związku z pracami przygotowawczymi wykonanymi w celu złożenia trampoliny lub huśtawki w przypadku, gdy informacje na naszej stronie internetowej są błędne, produkt został zaktualizowany przez producenta, dostawa Twojego przedmiotu jest opóźniona lub musimy anulować Twoje zamówienie z powodu braku zapasów.

4.4 W przypadku promocji okres ważności podany jest w specyfikacji produktu, na stronie głównej oraz w różnych miejscach na naszej stronie internetowej.
4.5 Berghofftoys przystępuje do rezerwacji produktów. Kiedy produkt jest w pre-orderze jest to zaznaczone na karcie produktu, skontaktuje się z Tobą nasz dział obsługi klienta. Proces składania zamówienia wstępnego jest taki sam jak w przypadku zamówienia w magazynie.


5. ZACHOWANIE TYTUŁU
Produkty pozostają własnością Berghofftoys do momentu pełnego odbioru zamówienia przez nasze służby. Jednak od momentu dostawy ryzyko związane z dostarczonym towarem przechodzi na klienta.

6. DOSTAWA
6.1 Zamówienia złożone przed 15:30 będą realizowane tego samego dnia (w najbardziej ruchliwych okresach może to potrwać do 48 godzin, aby zamówienie zostało zrealizowane), a wszystkie pozycje w magazynie są dostępne. (Dzień roboczy to dzień inny niż weekendy i święta państwowe).
6.2 Otrzymasz od Berghofftoys e-mail z numerem przesyłki. W przypadku sporu z powodu opóźnienia w dostawie lub nieprawidłowego wprowadzenia adresu przez klienta, jesteśmy ograniczeni do dostarczenia Ci numeru śledzenia.
6.3 Jeśli dostawa nie może być dostarczona do Twojego domu, dostawca poinformuje Cię o tym jak najszybciej.
6.4 Oferujemy jeden sposób dostawy: €6.95
6.4.W przypadku specjalnych życzeń, najpierw poprosimy o podanie kosztów.
6.5 Jeśli przesyłka jest opóźniona, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
6.6 Paczka może być wysłana za pośrednictwem POSTNL lub DHL.
6.7 Berghofftoys nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy w przypadku opóźnienia przesyłki.
6.8 Brakujące lub opóźnione pakiety: W przypadku zaginięcia lub opóźnienia przesyłki, rozpoczynamy dochodzenie poprzez nasze partnerskie usługi pocztowe. Na rozpoczęcie tego śledztwa potrzeba 5 dni. Jeśli Twoja przesyłka nie zostanie dostarczona w ciągu 14 dni od badania, zwrócimy Ci kwotę zakupu lub wyślemy przedmiot zastępczy.
6.9 Jeśli chcesz zwrócić przesyłkę ze względu na nieprzestrzegany czas dostawy, odmówić przyjęcia przesyłki bezpośrednio lub jeśli zdecydujesz się przyjąć ją do nas, pamiętaj, że ten zwrot jest na Twoją odpowiedzialność.

7- PRODUKTY LUB USŁUGI
Niektóre produkty lub usługi mogą być dostępne online tylko za pośrednictwem strony internetowej. Te produkty lub usługi mogą mieć ograniczoną ilość i mogą być zwrócone lub wymienione tylko zgodnie z naszą polityką zwrotów.Staraliśmy się, aby kolory i obrazy naszych produktów były wyświetlane w sklepie tak wiernie, jak to możliwe. Nie możemy zagwarantować, że reprodukcja kolorów na ekranie komputera jest dokładna.

Staraliśmy się jak najdokładniej przedstawić produkty za pomocą zdjęć i szczegółów dotyczących zawartych funkcji. Jednakże używane przez nas kolory, a także możliwości wyświetlania i kolorystyki sprzętu używanego do przeglądania naszej strony internetowej, mogą wpływać na kolory, które faktycznie widzisz na swoim ekranie, a zatem kolor przedmiotu, który otrzymujesz, może różnić się od tego, który pojawia się na Twoim ekranie podczas składania zamówienia. Ponadto produkty mogą być aktualizowane lub zmieniane przez producentów bez powiadomienia. Ze względu na te czynniki nie możemy zagwarantować, że otrzymany przez Państwa produkt będzie dokładnie taki sam jak ten przedstawiony na zdjęciach na naszej stronie internetowej.

Zastrzegamy sobie prawo, ale nie obowiązek, do ograniczenia sprzedaży naszych produktów lub usług dowolnej osobie, regionowi geograficznemu lub jurysdykcji. Możemy skorzystać z tego prawa w poszczególnych przypadkach. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia ilości oferowanych przez nas produktów lub usług. Wszelkie opisy produktów lub ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez powiadomienia, według naszego uznania. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania produkcji dowolnego produktu w dowolnym momencie. Wszelkie oferty produktów lub usług na tej stronie są nieważne w miejscach, gdzie jest to zabronione. Nie możemy zagwarantować, że jakość jakichkolwiek produktów, usług, informacji lub innych materiałów zakupionych lub uzyskanych przez użytkownika spełni jego oczekiwania lub że wszelkie błędy w serwisie zostaną poprawione.

6. DOSTAWA
6.1 Zamówienia złożone przed 15:30 będą realizowane tego samego dnia (w najbardziej ruchliwych okresach może to potrwać do 48 godzin, aby zamówienie zostało zrealizowane), a wszystkie pozycje w magazynie są dostępne. (Dzień roboczy to dzień inny niż weekendy i święta państwowe).
6.2 Otrzymasz od Berghofftoys e-mail z numerem przesyłki. W przypadku sporu z powodu opóźnienia w dostawie lub nieprawidłowego wprowadzenia adresu przez klienta, jesteśmy ograniczeni do dostarczenia Ci numeru śledzenia.
6.3 Jeśli dostawa nie może być dostarczona do Twojego domu, dostawca poinformuje Cię o tym jak najszybciej.
6.4 Oferujemy jeden sposób dostawy: €6.95
6.4.W przypadku specjalnych życzeń, najpierw poprosimy o podanie kosztów.
6.5 Jeśli przesyłka jest opóźniona, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
6.6 Paczka może być wysłana za pośrednictwem POSTNL lub DHL.
6.7 Berghofftoys nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy w przypadku opóźnienia przesyłki.
6.8 Brakujące lub opóźnione pakiety: W przypadku zaginięcia lub opóźnienia przesyłki, rozpoczynamy dochodzenie poprzez nasze partnerskie usługi pocztowe. Na rozpoczęcie tego śledztwa potrzeba 5 dni. Jeśli Twoja przesyłka nie zostanie dostarczona w ciągu 14 dni od badania, zwrócimy Ci kwotę zakupu lub wyślemy przedmiot zastępczy.
6.9 Jeśli chcesz zwrócić przesyłkę ze względu na nieprzestrzegany czas dostawy, odmówić przyjęcia przesyłki bezpośrednio lub jeśli zdecydujesz się przyjąć ją do nas, pamiętaj, że ten zwrot jest na Twoją odpowiedzialność.

7- PRODUKTY LUB USŁUGI
Niektóre produkty lub usługi mogą być dostępne online tylko za pośrednictwem strony internetowej. Te produkty lub usługi mogą mieć ograniczoną ilość i mogą być zwrócone lub wymienione tylko zgodnie z naszą polityką zwrotów.Staraliśmy się, aby kolory i obrazy naszych produktów były wyświetlane w sklepie tak wiernie, jak to możliwe. Nie możemy zagwarantować, że reprodukcja kolorów na ekranie komputera jest dokładna.

Staraliśmy się jak najdokładniej przedstawić produkty za pomocą zdjęć i szczegółów dotyczących zawartych funkcji. Jednakże używane przez nas kolory, a także możliwości wyświetlania i kolorystyki sprzętu używanego do przeglądania naszej strony internetowej, mogą wpływać na kolory, które faktycznie widzisz na swoim ekranie, a zatem kolor przedmiotu, który otrzymujesz, może różnić się od tego, który pojawia się na Twoim ekranie podczas składania zamówienia. Ponadto produkty mogą być aktualizowane lub zmieniane przez producentów bez powiadomienia. Ze względu na te czynniki nie możemy zagwarantować, że otrzymany przez Państwa produkt będzie dokładnie taki sam jak ten przedstawiony na zdjęciach na naszej stronie internetowej.

Zastrzegamy sobie prawo, ale nie obowiązek, do ograniczenia sprzedaży naszych produktów lub usług dowolnej osobie, regionowi geograficznemu lub jurysdykcji. Możemy skorzystać z tego prawa w poszczególnych przypadkach. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia ilości oferowanych przez nas produktów lub usług. Wszelkie opisy produktów lub ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez powiadomienia, według naszego uznania. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania produkcji dowolnego produktu w dowolnym momencie. Wszelkie oferty produktów lub usług na tej stronie są nieważne w miejscach, gdzie jest to zabronione. Nie możemy zagwarantować, że jakość jakichkolwiek produktów, usług, informacji lub innych materiałów zakupionych lub uzyskanych przez użytkownika spełni jego oczekiwania lub że wszelkie błędy w serwisie zostaną poprawione.

8 - GWARANCJA 

Wszystkie nasze zabawki dla dzieci objęte są 6-miesięczną ograniczoną gwarancją ("Gwarancja") obowiązującą wyłącznie pierwotnego nabywcę; dowód zakupu jest wymagany w celu potwierdzenia wszelkich roszczeń.
Specyfikacje części lub modeli mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy zachować pudełko, w którym zabawka mobilna została dostarczona w okresie gwarancyjnym, w przeciwnym razie gwarancja może wygasnąć. Gdy samochód dotrze, przed jego montażem sprawdź wszystkie części w pudełku, aby upewnić się, że nie są uszkodzone (np. złamane części). Jeśli cokolwiek jest uszkodzone lub produkt nie odpowiada temu, co zamówiłeś, NIE SKŁADAJ samochodu, skontaktuj się z nami natychmiast ze zdjęciami i/lub filmami. Nie przyjmujemy zwrotów w ciągu 14-dniowego okresu zwrotu zmontowanego. Kupując i używając zabawki zasilanej bateriami, użytkownik zgadza się na przestrzeganie warunków niniejszej gwarancji, przedstawionych poniżej.

Co obejmuje gwarancja:
- Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałów lub wykonania, które powodują wadę zabawki do jazdy.
- Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy zabawka mobilna jest używana w normalnych warunkach zgodnie z przeznaczeniem przez osobę o maksymalnej wadze określonej przez producenta, która prawidłowo mieści się w zabawce i jest w stanie prawidłowo ją prowadzić.
- Gwarancja jest również ważna tylko wtedy, gdy montaż zabawki mobilnej został przeprowadzony prawidłowo, sterowana zabawka nie została w żaden sposób zmodyfikowana, a także, że została ona również odpowiednio zakonserwowana i dokonano wszystkich ustawień.
- Wykonywać tylko zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi dołączonej do zabawki do nauki jazdy.
- Gwarancja jest ważna tylko we Francji, Niemczech, Holandii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Danii i Szwecji.

Gwarancja nie obejmuje i staje się nieważna, jeśli:
- Zabawka mobilna jest używana w sposób niezgodny z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi producenta.
- Ruchome zabawki są wywożone na zewnątrz: Francja, Niemcy, Holandia, Belgia, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Portugalia, Dania i Szwecja.
- Jeśli zabawka ruchoma nie jest prawidłowo zmontowana. -> w przypadku, gdy klient zmontuje go nieprawidłowo i z tego powodu ulegnie on niewielkiemu uszkodzeniu, klient ponosi pełną odpowiedzialność za koszty poniesione na naprawę lub wymianę części.
-Jeśli zabawka mobilna zostanie uszkodzona w wyniku niewłaściwego użytkowania, nadużycia, wypadku lub niewłaściwego użycia.
- Jeśli zabawka przenośna zostanie uszkodzona w wyniku zmian lub modyfikacji zabawki przenośnej lub napraw dokonanych przez nieupoważnionego inżyniera.
- Jeśli właściciel zabawki mobilnej nie przeprowadził regularnej i właściwej konserwacji.
- Jeśli zabawka mobilna jest wynajmowana lub używana w celach komercyjnych.
- Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia lub innych przyczyn nie wynikających z wad materiału lub wykonania.

Gwarancja nie dotyczy opon, akumulatorów, kierownic, części kosmetycznych lub innych elementów, które zużywają się podczas użytkowania, jak opisano poniżej:
- Akumulatory, ładowarki i opony są uważane za materiały eksploatacyjne i również wymagają regularnej konserwacji, aby zapewnić dobry stan akumulatora. Bateria jest objęta gwarancją tylko w przypadku wykupienia specjalnej gwarancji na baterię.
- Kierownice nie są objęte ubezpieczeniem, ponieważ kierownica jest często używana do podnoszenia ruchomych zabawek, do czego nie są one przeznaczone i zdecydowanie odradzamy takie działanie. Uszkodzone lub pęknięte koła zamachowe klasyfikujemy jako normalne zużycie i nie są one objęte gwarancją.
- Lusterka, drzwi, tworzywa sztuczne, naklejki i emblematy, dekoracje i akcesoria oraz siedzenia i pokrycia siedzeń są klasyfikowane jako części kosmetyczne i nie są uważane za niezbędne do funkcjonowania zabawki w ruchu
- Niestety, przedmioty z formowanego tworzywa sztucznego mogą mieć drobne nieregularności kształtu, takie jak małe nierówności w tworzywie lub zarysowania, które są nieuniknionym efektem ubocznym procesu produkcyjnego i powstają podczas formowania tworzywa. Nieprawidłowości te są czysto kosmetyczne i nie wpływają na funkcjonowanie zabawki, dlatego nie są traktowane jako kwestia gwarancyjna. -> Uwaga: Drobne uszkodzenia takie jak małe rysy, nierówności nie mają tu zastosowania, gdyż mogą być spowodowane podczas produkcji przez użyte materiały (plastik, metal) oraz techniki spawania i lakierowania samochodu. Zarysowania nie stanowią ważnego powodu do zwrotu lub refundacji.

Aby rozwiązać wszelkie problemy związane z gwarancją, będziemy:
- Naprawa i wymiana części w ramach gwarancji, o ile są one spowodowane wadą fabryczną lub wadą fabryczną, która spowodowała awarię produktu, a także naprawa wady materiałowej w konstrukcji produktu, która spowodowała awarię produktu.
- Aby rozwiązać problemy gwarancyjne, wyślemy części potrzebne do samodzielnego montażu.
- Jeśli części nie rozwiążą problemu, przeprowadzimy serwis i naprawę, w ramach której możesz wysłać ruchomą zabawkę lub przynieść ją do naszego warsztatu, aby prawidłowo zidentyfikować i usunąć usterkę. Jeśli nie możemy naprawić ruchomej zabawki po zbadaniu problemu przez naszych techników, a usterka jest objęta powyższymi wytycznymi gwarancyjnymi, zapewnimy wymianę, jeśli będzie dostępna. Jeśli tak się nie stanie, otrzymasz od nas kredyt/kupon do wykorzystania w sklepie.
- W niektórych przypadkach możemy poprosić o naprawę na miejscu, za którą nie będziemy pobierać opłaty. Może to być sugerowane w celu przyspieszenia procesu naprawy lub dla wygody użytkownika.

BWW 2INVEST N.V. nie ponosi odpowiedzialności za opłaty uboczne.

Pojazd benzynowy
Wszystkie produkty zasilane benzyną objęte są 30-dniową ograniczoną gwarancją na części, która dotyczy wyłącznie pierwotnego nabywcy; dowód zakupu jest wymagany w celu potwierdzenia wszelkich roszczeń. Uwaga: specyfikacje części lub modeli mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Kupując i użytkując swój nowy samochód benzynowy, zgadzasz się na przestrzeganie warunków niniejszej gwarancji podanych poniżej. Ponadto, nabywając i użytkując pojazd spalinowy, oświadczasz, że posiadasz praktyczną wiedzę na temat silników benzynowych oraz umiejętności wymagane do budowy i konserwacji tego typu produktu. Jak podano na stronie produktu z silnikiem benzynowym, do montażu i długotrwałej konserwacji tego produktu wymagana jest osoba posiadająca kwalifikacje mechaniczne. Jak każdy silnik benzynowy, tak i benzynowe podróże wymagają regularnej konserwacji, dlatego należy konserwować silnik i montować części tego produktu w miarę potrzeb. Zdecydowanie odradzamy zakup tych przedmiotów, jeśli nie posiadasz tych umiejętności lub nie znasz osoby kompetentnej, która może Ci pomóc. Jeśli obawiasz się, że możesz nie być w stanie naprawić silnika benzynowego, nie kupuj pojazdu benzynowego.

Co obejmuje gwarancja:
- Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałowe, produkcyjne lub fabryczne, które powodują awarię paliwa.
- Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy pojazd benzynowy jest używany w normalnych warunkach zgodnie z przeznaczeniem przez osobę o masie mniejszej niż maksymalna masa podana przez producenta, która odpowiednio dostosowuje się do pojazdu benzynowego i jest w stanie prawidłowo sprawdzić.
- Gwarancja obowiązuje również tylko wtedy, gdy montaż kabiny paliwowej został przeprowadzony prawidłowo, kabina paliwowa nie została w żaden sposób zmodyfikowana, a także była prawidłowo konserwowana oraz gdy wszystkie regulacje zostały przeprowadzone wyłącznie w sposób opisany w instrukcji obsługi dostarczonej wraz z pojazdem paliwowym.
- Gwarancja obowiązuje tylko we Francji, Niemczech, Holandii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Danii i Szwecji.

Gwarancja nie obejmuje i staje się nieważna, jeśli:
- Samochód benzynowy jest użytkowany w sposób niezgodny z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi samochodu benzynowego
- Jeżeli pojazd benzynowy jest wywożony z Francji, Niemiec, Niderlandów, Belgii, Włoch, Hiszpanii, Zjednoczonego Królestwa, Portugalii, Danii i Szwecji
- Jeśli pojazd benzynowy nie jest prawidłowo zamontowany
- W przypadku uszkodzenia pojazdu benzynowego w wyniku niewłaściwego użytkowania, nadużywania, wypadku lub niewłaściwej eksploatacji
- Jeśli kabina gazowa zostanie uszkodzona w wyniku zmian lub modyfikacji kabiny gazowej lub napraw przeprowadzonych przez nieautoryzowanego inżyniera.
- Jeśli właściciel pojazdu benzynowego nie przeprowadzał regularnych i prawidłowych przeglądów
- Jeśli pojazd napędzany benzyną jest wynajmowany lub używany do celów handlowych
- Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia lub innych przyczyn nie wynikających z wad materiału lub wykonania.

Poniższe elementy (jeśli występują) nie są objęte gwarancją:

Łańcuchy i pasy
Owiewki i karoseria (o ile nie zostały uszkodzone podczas dostawy. Zdjęcia wymagane w ciągu 24 godzin od otrzymania)
Pociąganie startów
Opony, koła, zawory i dętki
Świece zapłonowe
Wszelkie przypadkowe uszkodzenia lub uszkodzenia spowodowane zaniedbaniem lub normalnym zużyciem
Uszkodzenia spowodowane nadużyciami
Uszkodzenia spowodowane brakiem lub niewystarczającą konserwacją
Zmiany lub modyfikacje artykułu
Naklejki i emblematy, ozdoby i akcesoria oraz siedzenia i pokrowce na siedzenia sklasyfikowane jako części kosmetyczne oraz inne uszkodzenia kosmetyczne nie uznane za istotne dla funkcjonowania pojazdu benzynowego
Aby rozwiązać wszelkie problemy związane z gwarancją, będziemy:
- Naprawa i wymiana części w ramach gwarancji, o ile są one spowodowane wadą fabryczną lub wadą fabryczną, która spowodowała awarię produktu, a także naprawa wady materiałowej w konstrukcji produktu, która spowodowała awarię produktu.
- Aby rozwiązać problemy gwarancyjne, wyślemy części, których potrzebujesz do samodzielnego montażu.

Nie dokonujemy zwrotów produktów poza 14-dniowym okresem zwrotu, a zwroty w tym okresie dotyczą tylko nieużywanych przedmiotów pozostawionych w oryginalnym opakowaniu.

Firma BWW 2INVEST N.V. nie ponosi odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wynikowe, obrażenia ciała lub szkody spowodowane bezpośrednio lub pośrednio przez użycie zabawek benzynowych.

Uwaga: Aby kwalifikować się do zwrotu kosztów robocizny przy naprawach wykonywanych lokalnie, naprawy muszą być wcześniej przez nas uzgodnione. Każda nieautoryzowana naprawa nie uprawnia do zwrotu pieniędzy, należy również dostarczyć kopię rachunku za uzgodnioną naprawę, z którego jasno wynika, że wada produkcyjna, usterka lub wada materiałowa produktu została usunięta.

9 - PROBLEMY TECHNICZNE
Po złożeniu samochodu i jeśli nie działa on z powodu problemu technicznego, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta ze zdjęciami i jasnym wyjaśnieniem problemu. Rozwiązanie Twojego problemu technicznego może potrwać do 5 dni roboczych. Jeśli po skontaktowaniu się z działem obsługi klienta zajdzie potrzeba zwrotu produktu w celu naprawy i zbadania, mogą zostać naliczone opłaty. Zostaną one wyjaśnione z obsługą klienta w odniesieniu do problemu. Po zmontowaniu, jeśli samochód nie działa z powodu problemu technicznego, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta ze zdjęciami i jasnym wyjaśnieniem problemu.

Ważne
Należy pamiętać, że z jakichkolwiek powodów nie przyjmujemy produktów, które zostały już zmontowane.

10 - Błędy, nieścisłości i pominięcia
Od czasu do czasu na naszej stronie lub w Serwisie mogą pojawiać się informacje zawierające błędy typograficzne, nieścisłości lub pominięcia, które mogą dotyczyć opisów produktów, cen, promocji, ofert, wysyłki produktów, czasów wysyłki. tranzytu i dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do korygowania błędów, nieścisłości lub pominięć oraz do zmiany lub aktualizacji informacji lub anulowania zamówień, jeśli informacje z Serwisu lub dowolnej powiązanej strony internetowej w dowolnym momencie bez powiadomienia (w tym po złożeniu zamówienia).

11- OCHRONA DANYCH
Dostawca podejmie wszelkie uzasadnione środki ostrożności, aby zachować bezpieczeństwo Państwa zamówienia i szczegółów płatności, o ile dostawca nie dopuści się zaniedbania, dostawca nie będzie odpowiedzialny za nieautoryzowany dostęp do informacji dostarczonych przez Państwa.


12 - ODSZKODOWANIE
Użytkownik zgadza się zabezpieczyć, bronić i chronić BWW 2INVEST N.V., nasze spółki macierzyste, zależne, stowarzyszone, partnerów, kierowników, administratorów, agentów, przedsiębiorców, licencjodawców, usługodawców, podwykonawców, dostawców, stażystów i pracowników, przed wszelkimi roszczeniami lub żądaniami, w tym uzasadnionymi honorariami adwokackimi, stworzonymi przez jakąkolwiek stronę trzecią w związku z lub wynikającymi z naruszenia przez użytkownika niniejszego Regulaminu lub dokumentów, które zawierają odniesienia, lub naruszenia przez użytkownika jakiegokolwiek prawa lub praw strony trzeciej.

13- ILUSTRACJE
Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą się różnić od rzeczywistego produktu.


14- PRODUKCJA FABRYCZNA
Wytworzone pochodzenie produktu może być różne w różnych częściach. Nie ma to wpływu na użyteczność samego produktu.


Proszę zapoznać się z naszą polityką zwrotów, aby uzyskać więcej informacji.