Warunki zwrotu i refundacji

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania towaru na kontakt z nami, jeśli chcesz zwrócić przedmioty. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany (nie zmontowany) i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Musisz skontaktować się z nami przed zwrotem przedmiotu, jeśli tego nie zrobisz, możemy nie być w stanie przetworzyć zwrotu pieniędzy. Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty zwracane bez wcześniejszego kontaktu lub upoważnienia od nas samych, które są uszkodzone lub zagubione.

Zwroty zatwierdzone

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz od naszego zespołu ds. zwrotów e-mail z numerem zwrotu i instrukcjami dotyczącymi dalszych działań. Dajemy 30 dni od otrzymania tego e-maila na zwrot towarów do naszego magazynu, po tym czasie, zwroty będą dokonywane według naszego uznania i przedmioty zwrócone lub zwrócone poza tymi ramami czasowymi bez wcześniejszej autoryzacji mogą zostać odrzucone i zwrócone do nadawcy, co może spowodować, że będziesz odpowiedzialny za dodatkową opłatę kurierską. Nie zwracamy pieniędzy za zamówienia, dopóki zwracany przedmiot nie zostanie przyjęty i przetworzony przez nasz magazyn.

Oryginalne opakowanie

Jeśli zwracany przedmiot jest UŻYWANY, USZKODZONY lub nie znajduje się w ORYGINALNYM OPAKOWANIU, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy i zostaniemy obciążeni 30% oryginalnej ceny zakupu, aby pokryć fakt, że nie możemy go już odsprzedać. Przed zwrotem przedmiotu zalecamy wykonanie zdjęć przedmiotu i opakowania jako wizualnej reprezentacji jego stanu. W przypadku uszkodzenia w transporcie, posiadanie wizualnego zapisu stanu przedmiotu przed jego wysłaniem przyspieszy proces zwrotu i zapobiegnie odmowie przyjęcia zwracanego przedmiotu z powodu uszkodzenia.Nie przyjmujemy produktów, które są materiałami niebezpiecznymi lub zawierają łatwopalne ciecze lub gazy. Prosimy upewnić się, że wszystkie produkty wymagające benzyny opróżniają zbiorniki i że kabel akumulatora jest odłączony w przypadku przedmiotów zasilanych akumulatorem.Aby zrealizować zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta przed zwrotem przedmiotu, abyśmy byli świadomi zwrotu, niezastosowanie się do tego wymogu może spowodować opóźnienie w przetwarzaniu zwrotu.

Jak to jest z naprawami, gdzie mam się udać?

W celu dokonania napraw i konserwacji produktu należy udać się do oddziału w Halsteren (tylko po wcześniejszym umówieniu). Nie możemy zagwarantować, że Twój produkt zostanie naprawiony natychmiast na miejscu. Możemy Ci pomóc tylko wtedy, gdy przedmiot został zakupiony u nas. Na wszystkie nasze prace naprawcze udzielamy również gwarancji. Dajemy 50% zniżki na stawkę godzinową dla naszych klientów ! zamiast 60, - płacisz jako klient BWW 2INVEST N.V. tylko €30 za godzinę (bez części). Czy jest coś, czego nie możemy naprawić natychmiast? Wtedy jeszcze upewnimy się, że Twój produkt będzie gotowy w ciągu 15 dni roboczych. Następnie możesz ponownie odebrać swój produkt.

Produkt zwracany po 14 dniach, bo jest wadliwy?

Czasami otrzymujemy przedmioty z powrotem, ponieważ są one wadliwe. Po sprawdzeniu przez naszych pracowników, w 99% przypadków okazuje się to nieprawdą. Często zdarza się, że pojazdy są źle zamontowane lub akumulator nie jest naładowany lub po prostu nie jest podłączony. Jeśli zwrócisz przedmiot z powodu wady, ale okaże się, że jest on w porządku, obciążymy Cię kosztami pracy i administracji. Koszt odesłania przedmiotu również leży po stronie klienta. Jeśli pojazd okaże się wadliwy w ramach gwarancji, naprawimy i odeślemy przedmiot w ciągu 15 dni roboczych. Jeśli pojazd nie nadaje się do naprawy, otrzymają Państwo notę uznaniową.

Kolekcja

W rzadkich przypadkach zorganizujemy zwrot i poinformujemy Cię o wszelkich opłatach, za które możesz być odpowiedzialny przed zorganizowaniem odbioru przez kuriera (w zależności od okoliczności może mieć zastosowanie opłata za zwrot plus opłata administracyjna w wysokości od 20 do 40 euro). Opłaty za zwrot mogą się różnić w zależności od wielkości produktu i są ustalane przez naszą firmę kurierską), zostaniesz o tym poinformowany zanim zorganizujemy odbiór. Ustalimy z Tobą dogodny dzień, ale nie możemy określić konkretnej godziny odbioru przez kuriera. Jeśli spóźnisz się na odbiór, będziemy musieli za to zapłacić, ponieważ zostaniemy obciążeni opłatą za spóźniony odbiór. Jeśli uważasz, że nie będziesz uczestniczył w odbiorze, poinformuj nas o tym jak najszybciej, a my postaramy się odwołać odbiór, ale jeśli nie będzie to możliwe, pobierzemy opłatę za nieodebrany odbiór.

Śledzenie i namierzanie

W przypadku samodzielnego organizowania zwrotu zalecamy korzystanie z usługi śledzenia, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zwroty zagubione w transporcie. Jeśli zorganizujemy zwrot, zostanie pobrana opłata na pokrycie kosztów kuriera, jak również opłat administracyjnych, które zostaną odliczone od zwrotu pieniędzy. Dział obsługi klienta poinformuje Cię o tym przed zorganizowaniem zwrotu.Pamiętaj, że produkt pozostaje Twój, dopóki nie zostanie pomyślnie odebrany, sprawdzony i podpisany przez pracownika naszego magazynu.

Otrzymany zwrot

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy lub kredytu sklepowego. W przypadku zatwierdzenia, staramy się przetworzyć zwrot pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych. Kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 3-7 dni roboczych, w zależności od metody płatności.Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą kartę kredytową, może to zająć trochę czasu, aby Twój zwrot został oficjalnie przekazany.Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest pewien czas przetwarzania, zanim zwrot zostanie zaksięgowany. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem service@berghofftoys.com.

Zbiórki i zwroty (nieudane zbiórki)

W przypadku zwrotu przedmiotu, niezależnie od przyczyny, dla której przedmiot musi być zapakowany, kurier odmówi odbioru przedmiotu, jeśli nie będzie on prawidłowo zapakowany, a my pobierzemy opłatę za nieudane odbiory. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że przedmiot jest prawidłowo zapakowany i potrzebujemy Twojego potwierdzenia, że tak jest, zanim zorganizujemy odbiór. Zdecydowanie zalecamy zachowanie w dobrym stanie pudełka, w którym otrzymano przedmiot.